ONLAJNOV

ostravská série minikonferencí

Minulé konference

1. Onlajnov
Zákaznická péče v praxi

Mário Roženský (Supportbox.cz) a Tomáš a Marek Vaněčkovi  (Svihej.cz) se podělili o jejich pohled na zákaznickou péči. Promluvili o svých zkušenostech, prozradili také své postupy. Nasdíleli Vám doporučení, jak pracovat se zákazníky tak, aby nákup zboží či služby na Vašem online projektu byl zážitek od objednání až po doručení.

Po úvodních dvou přednáškách proběhla panelová diskuze na toto téma s oběma řečníky a novým hostem Nickem Ollendrem z D-sportu. 

Řečníci

Mario 13_edited.jpg

Mário Roženský

SupportBox.cz

Špičkovou péči o zákazníky už několik let úspěšně učí. Má vlastní online kurz, pořádá školení pro firmy a je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči. Provozuje aplikaci SupportBox – helpdesk pro e-shopy. Umí řešit dotazy zákazníků, získávat od nich reference nebo zvládat krizové situace na podpoře. Svoje znalosti rád předává. Je to opravdový expert na zákaznickou péči.

082_Svihej_DOV-3_edited.jpg

Tomáš a Marek
Vaněčkovi

Švihej.cz

Tomáš je bývalý tenista a Marek boxer. Oba chtěli trénovat se švihadlem. Bohužel nenašli takové, které by vydrželo jejich zápřah. Proto před 6 lety rozjeli svůj e-shop na pořádná švihadla. Jejich motto zní: "Chovej se k zákazníkovi tak, jak chceš, aby se jiné firmy chovaly k tobě."  Kluci o svoje zákazníky pečují prvotřídně. Loni jich obsloužili přes 10 tisíc. A fanoušků mají ještě víc – na Instagramu přes 21 tisíc a na Facebooku víc jak 10 tisíc.

medailonek cely-9_edited.jpg

Nick Ollender

D-Sport.cz

Nick má se svým tátou na starosti rodinnou firmu D-Sport, která prodává streetwear a sport světových značek. Měl sen vybudovat vlastní e-shop, kde si bude moct všechno vyladit dle svých představ. K tomu ho mimo jiných inspirovala kniha Štěstí doručeno, která je o bezkonkurenční zákaznické péči. Dneska se e-shop rozrostl do několika cizích zemí a Nick může říct, že se zákazníky už zažil skoro všechno.

Podívejte se na fotky a aftermovie 
z první konference