Onlajnov | Zákaznická péče v praxi
čt 05. 5.
|Etáž, Dolní oblast Vítkovice
Mário Roženský (Supportbox.cz) a Tomáš Vaněček (Svihej.cz) se podělí o jejich pohled na zákaznickou péči. Po úvodních dvou přednáškách proběhne panelová diskuze na toto téma s oběma řečníky a novým hostem Nickem Ollendrem z D-sportu. Na závěr vás čeká networking u dobrého jídla a pití.
Kdy a kde
05. 5. 2022 18:00 – 23:00
Etáž, Dolní oblast Vítkovice, Moravská Ostrava 3369, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
O události
Mário Roženský (Supportbox.cz) a Tomáš Vaněček (Svihej.cz) se podělí o jejich pohled na zákaznickou péči. Promluví o svých zkušenostech a prozradí své postupy. Nasdílí Vám doporučení, jak pracovat se zákazníky tak, aby nákup zboží či služby na Vašem online projektu byl zážitek od objednání až po doručení. Po úvodních dvou přednáškách proběhne panelová diskuze na toto téma s oběma řečníky a novým hostem Nickem Ollendrem z D-sportu.
Přijďte a za tři hodiny budete mít jasno, jestli se o vaše zákazníky staráte na výbornou, nebo můžete něco dělat jinak a lépe. Obecná teorie je však k ničemu, pokud nezískáte konkrétní rady a odpovědi na Vaše otázky. Proto Vás zvedeme k neformálnímu networkingu, během kterého Vám bude k dispozici cattering.
Program
30 minutZahájení
30 minutTomáš a Marek Vaněčkovi - Švihej.cz
Vstupenky
1. Onlajnov | Zákaznická péče
Vstupenka obsahuje účast na konferenci a raut v rámci networkingu.
149,00 KčDaň: Včetně DPHVyprodáno
Tato událost je vyprodána