top of page

čt 05. 5.

|

Etáž, Dolní oblast Vítkovice

Onlajnov | Zákaznická péče v praxi

Mário Roženský (Supportbox.cz) a Tomáš Vaněček (Svihej.cz) se podělí o jejich pohled na zákaznickou péči. Po úvodních dvou přednáškách proběhne panelová diskuze na toto téma s oběma řečníky a novým hostem Nickem Ollendrem z D-sportu. Na závěr vás čeká networking u dobrého jídla a pití.

Všechny vstupenky jsme již prodali :-) Děkujeme!
Jít na hlavní stránku

Kdy a kde

05. 5. 2022 18:00 – 23:00

Etáž, Dolní oblast Vítkovice, Moravská Ostrava 3369, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz, Česko

O události

Mário Roženský (Supportbox.cz) a Tomáš Vaněček  (Svihej.cz) se podělí o jejich pohled na zákaznickou péči. Promluví o svých zkušenostech a prozradí své postupy. Nasdílí Vám doporučení, jak pracovat se zákazníky tak, aby nákup zboží či služby na Vašem online projektu byl zážitek od objednání až po doručení. Po úvodních dvou přednáškách proběhne panelová diskuze na toto téma s oběma řečníky a novým hostem Nickem Ollendrem z D-sportu.

Přijďte a za tři hodiny budete mít jasno, jestli se o vaše zákazníky staráte na výbornou, nebo můžete něco dělat jinak a lépe. Obecná teorie je však k ničemu, pokud nezískáte konkrétní rady a odpovědi na Vaše otázky. Proto Vás zvedeme k neformálnímu networkingu, během kterého Vám bude k dispozici cattering.

Program


  • 30 minut

    Zahájení


  • 30 minut

    Tomáš a Marek Vaněčkovi - Švihej.cz

Další položky 3

Vstupenky

  • 1. Onlajnov | Zákaznická péče

    Vstupenka obsahuje účast na konferenci a raut v rámci networkingu.

    149,00 Kč
    Daň: Včetně DPH
    Vyprodáno

Tato událost je vyprodána

Share This Event

bottom of page