top of page

ONLAJNOV

ostravská série minikonferencí

Minulé konference

3. Onlajnov | 4. 5. 2023

Ruslan Skopal (Trenyrkarna.cz), Martin Bernátek (Oveckarna.cz) a Lukáš Havlásek (Notino.cz) rozdávali

e-shopařům rady ověřené vlastní praxí. Inspirovali posluchače promluvou o svých fuck-upech, nápadech i úspěších. A byli při tom neuvěřitelně zábavní.

Na trojci pánů navázala právnička Petra Dolejšová. S humorem sobě vlastním radila, jak vést e-shop právně správně, bez paranoie a selským rozumem.

 

Po vystoupení všech řečníků následovala panelová diskuze plná odpovědí na otázky z publika. Bylo to uvolněné završení edukativní časti akce. Samý závěr večera patřil neformálnímu networkingu s dobrou náladou, jídlem a pitím.

Řečníci

msg5324175744-72374_edited_edited_edited.jpg

Ruslan Skopal

Trenýrkárna

Ruslan není jen CEO a spoluzakladatel Trééééénýrkárna.cz, ale i marketingový specialista, co rád strká nos do všech věcí marketingovému týmu. Je orientovaný na výsledky, které jsou velmi často podloženy statistikami a daty.

martin_profil (1)_edited.jpg

Martin Bernátek

Ovečkárna

Martin Bernátek je zakladatel huňatého e-shopu Ovečkárna.cz. Od samého začátku ve firmě pomáhali členové Martinovy rodiny, kteří ve firmě pracují dodnes. Díky tomu panuje ve firmě pořád rodinná atmosféra. Od založení si Martin prošel všemi funkcemi, které jsou s provozem e-shopu spojeny. V současné době se Martin věnuje hlavně marketingovým aktivitám jako je budování značky, analytika a konzultantská činnost pro malé a střední podniky.

ken_edited.jpg

Lukáš Havlásek

Notino

Notino věří, že krása má být dostupná pro každého a náležitou péči si zaslouží každý zákazník. Díky naplňování této vize se firma stala celoevropskou online jedničkou v oblasti krásy a zdraví. A to vše z Čech, a také z Ostravy. Lukáš Havlásek, jako ředitel ecommerce a inovací, má v Notinu na starosti rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, kde firma působí.

dolejsi_.jpg

Petra Dolejšová

Právo v e-commerce

Petra je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Podívejte se na fotky z třetí konference
bottom of page