ONLAJNOV

ostravská série minikonferencí

Minulé konference

2. Onlajnov
Budování brandu

Petr Čerňanský (Rybízák.cz), Tomáš Kuča a David Peterek (NaniNails.cz) a Erika Eliášová (ErikaFashion.cz) odhalili vlastní know-how točící se kolem brandingu. S budováním značek úspěšných byznysů mají letité zkušenosti. Podělili se o to, co jim funguje, na čem se spálili a nabídli návštěvníkům i cennou inspiraci do vlastního podnikání. 

Po úvodních třech přednáškách proběhla panelová diskuze na toto téma se všemi řečníky. Byla plná zajímavých dotazů z publika a velmi cenných rad ze strany řečníků. Nechyběly ani velmi vtipné momenty, které řečníky na cestě jejich podnikáním potkávají.

Řečníci

P1560119.jpg

Tomáš Kuča a David Peterek

NaniNails.cz

Tomáš s Davidem stojí za úspěšným brandem NaniNails, speciálkou na nehtovou kosmetiku. Projektu se naplno věnují desátý rok. Za tu dobu vybudovali e-shop pro český, slovenský, chorvatský a rumunský trh. Maďarsko přidají brzo. K tomu otevřeli 13 kamenných prodejen v České republice a první pobočku chystají i na Slovensku. V oblasti nehtové kosmetiky jsou u nás jasnou jedničkou. Jejich cesta za úspěchem ale nebyla zdaleka tak přímá, jak by se mohlo ztát. Sami museli udělat spoustu chyb, než vůbec pochopili smysl brandingu.

1.png

Erika
Eliášová

ErikaFashion.cz

Jak moc velká je síla osobního brandu a proč si Erika myslí, že v krizi prohrají ti, co celou dobu sází pouze na výkonnostní marketing? 

Jak se odlišit a co mají s podnikáním společného osobní hodnoty?

Erika Eliášová společně s manželem provozují

3 e-shopy s obratem okolo 200 mil korun a vyřídí kolem 105 tisíc objednávek ročně. Všechny jejich projekty
i přes turbulentní dobu stále rostou.

Proč? 

To vám Erika prozradí ve své přednášce.

2-removebg.png

Petr
Čerňanský

Rybízák.cz

Petr Čerňanský prolévá hrdla Čechů ovocným vínem. Jeho e-shop Rybízák.cz funguje už šestým rokem a kromě něj provozuje ovocnou vinárnu ve Frýdku-Místku. Rybízák posouvá hranice toho, co je ve světě ovocných vín možné, a tak se v nabídce objevují speciály a rarity jako třeba víno z ananasu, aloe vera či smrkových výhonků. 

V roce 2021 prodal Rybízák přes čtvrt milionu ovocných vín, která najdete nejen na e-shopu, ale v desítkách kamenných obchůdků po celé České republice. Jak Petr od první lahve došel až k dnešnímu Rybízáku, který stále roste dál navzdory pochroumané ekonomice? 

Je to právě díky dlouhodobému a dobře promyšlenému budování značky.

Podívejte se na fotky z druhé konference